horseloversss

Alla inlägg den 5 april 2013

Av Maja Isaksson - 5 april 2013 00:06

hello!

Tänkt bara göra ett roligt in lägg:) idag har jag varit sjuk. Jag var ute lite med Teddy (min kanin) och sen var jag ute lite på kvällen och då fick jag blod på handen så jag kolla igenom minna armar oså så att jag inte blödde jag hitta inget blod på mig så blev jag lite orolig så det inte var Teddy som blödde men jo det var Teddy vi tror det är att han har knäckt en klo. Jag to av kopplet to upp han jag såg att han blödde så jag satt in han i buren sprang snabbt inn till mamma berättade jag var HELT förstörd verkligen mamma gick ut till han jag földe med vi kolla lite på han i buren jag grät o grät jag blev så rädd för jag älskar verkligen min Teddy:) men ja sen to mamma upp han vi märkte att han blödde jätte mycket vi fick ta ganska mycket papper oså vidare men han slikade hela tiden där han blödde men vi torkade lite lite med papper men han får vila lite i buren så läker det nog snart får vi hoppas..fy fan vad jobbigt det var att skriva allt haha:D ska sova nu hej då puss o kram
Hej då /maja <3

Teddy min älskade sötis <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards