horseloversss

Alla inlägg den 9 april 2013

Av Maja Isaksson - 9 april 2013 17:06

Hej i dag var jag ju i skolan vi hade slöjd det var kul jag hjälpte mest min kompis haha. Orkar liksom inte skriva om allt vi gjorde i skolan :) men efter skolan körde jag lite king det är typ ett spel eller vad man ska säga det är ute då oså ska man ha en king plan men jaja. Nu är klockan...prick 5 faktiskt haha o jag sitter o spelar starstable bloggar också då så klart ahaha ska snart gå ut till min kanin :) Ja och mamma när hon har kommit hem efter jobbet ska hon ha hemtat mitt pennygirl paket prenumererar på det om det heter prenumererar jaja så på lördag ska jag rida lektion rider ju bara 1 gång i veckan men jag ska ju bli skötare..jo jag kan ju berätta lite jag ska på ett skötar möte 15 april då ska jag typ bli skötare hihi sen på lördagen ska jag ju rida sen kommer jag till stallet lite före klockan ett o leder knatte ridningen med nån annan då går inte helt själv sen efter då ska man sköta om hästen eller ponnyn och då finns det typ en pärm där man ser vad man ska göra o så orkar inte berätta hihi men jajaja nu ska jag spela starstable så hejdå puss o kram:) lite tråkiga bilder här nere också haha<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards